Beste leden en lezers,

Zitten we op kruissnelheid? Met de nieuwsbrief alvast wel. De “redactie” ontving weer enkele leuke en nuttige zaken, maar het kan nog meer en beter uiteraard. Iets interessants: yannick.vandyck@kwik-korfbal.be mailen!

Zowel op sportief vlak, als op dit van gezondheid was het niet altijd rozengeur en maneschijn deze week. Dat het niet altijd even makkelijk is om een nieuwe groep op de rails te krijgen is logisch, we hebben er wel alle vertrouwen in dat onze bekwame trainers het aangepaste spel spoedig er in zullen krijgen!

Daarnaast moeten we helaas vaststellen dat we de eerste wedstrijden(van onze U16) moeten gaan verplaatsen door besmettingen/quarantaine. De correcte stappen werden gevolgd, de richtlijnen nageleefd en nu hopen we dat we door even op onze tanden te bijten, snel alles terug kunnen aanvatten op de reguliere manier. Verder in deze nieuwsbrief hierover meer.

Het eerste evenement van onze kern was zeker geslaagd en veilig te noemen. Er waren een 80-tal deelnemers die leuke opdrachten mochten uitvoeren en Merksem konden verkennen. Onze kern stak dit mooi in elkaar en verdienen hiervoor een pluim. Willen we hen hiervoor bedanken door het beste van onszelf te geven zondag tegen Floriant? We gaan voor die eerste broodnodige punten!!!

Alles over de wedstrijden, evenementen, maatregelen, oproepen voor hulp, livestream, wist je datje, … lees je hieronder. Dus veel leesplezier!

lees hier