Vanaf heden mogen we met enige trots een nieuwe sponsor van onze vereniging voorstellen:

De naam zal u op onze club en in korfbalmilieu's al wel een keer hebben horen vallen. Niet vreemd als je weet dat de bezieler achter StrongerMe een Kwik verleden heeft nl. Tim Mathis.

Het was echter de visie op een gezonde levenstijl en hun professionele aanpak bij de begeleiding van hun klanten die beide partijen bij elkaar bracht. Zo zijn reeds verschillende leden door Tim begeleidt met overdonderende resultaten tot gevolg.

Voel je zeker niet afgeschrikt door het het begrip personal trainer en/of krachttraining. StrongerMe is er voor iedereen en op alle niveaus!

Zoals hun naam laat uitschijnen is hun doel jou te helpen je de beste en sterkste versie van jezelf te maken!

Wil je meer weten of zou je graag eens contact opnemen met hen voor een verkennend gesprek of wat meer info?

Klik gerust door naar hun website via hun logo op onze homepagina op onze website rechts bovenaan of via onderstaande link:

StrongerMe

Kwik-leden kunnen rekenen op 20% korting bij aankoop van supplementen en/of trainingsbegeleiding.

Wij wensen hen alvast hartelijk welkom in onze vereniging en hopen op een sterke samenwerking!