Bij deze worden alle stemgerechtigde Kwik-leden uitgenodigd voor het bijwonen van de Bijzondere Algemene Vergadering van Koninklijke Kwik Korfbalclub op de maatschappelijke zetel - Fortsteenweg 111 te 2170 Merksem op Vrijdag 09 November 2018 om 19.30uur.

Spelende leden hebben enkel stemrecht indien persoonlijk aanwezig.
Een volmacht kan alleen gegeven worden door een werkend lid (adherenten, beheerders) aan een ander stemgerechtigd lid. Slechts 1 volmacht per stemgerechtigd lid.
Steunende leden en ouders van jeugdleden mogen aanwezig zijn, maar niet daadwerkelijk deelnemen aan de debatten.

Hieronder vindt u de dagorde:
1. Aanpassing Statuten
2. Verkiesbaar nieuw bestuurslid

Interpellaties voor de vergadering dient men schriftelijk en/of per mail degelijk gemotiveerd in te dienen.  Kandidaten voor de beheerraad dienen hun kandidatuur schriftelijk en/of per mail te  bezorgen.
Dit alles wordt verwacht tegen uiterlijk 02/11/2018 op het secretariaat aan Vanessa Panis, Plasstraat 65 1L, 2940 Hoevenen of per mail aan vanessa.panis@kwik-korfbal.be.

Wij rekenen op u!

De beheerraad van Koninklijke KWIK Korfbalclub