Wie er vanavond niet kan bijzijn in het Sport Vlaanderen sportcentrum in Herentals kan van thuisuit alsnog live de kruisfinales meemaken.

Sporza in samenwerking met Sportbeat voorziet een livestream voor de beide senior kruisfinale wedstrijden.

U kan deze terugvinden door hier te klikken.

Beste leden/supporters,

Onze kwik tribune zal zaterdag vol zitten! Al onze zitplaatsen (156 stuks) zijn uitverkocht. Deze zijn dan ook niet meer beschikbaar.

Staanplaatsen zijn wel beschikbaar maar deze dien je de dag zelf aan de kassa te kopen.

let's make some noise with the yellow black army!

Wil jij er ook zo 1?

Lees dan snel verder!

Bij deze worden alle stemgerechtigde Kwik-leden uitgenodigd voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Vergadering van Koninklijke Kwik Korfbalclub vzw.
De vergadering zal plaatsvinden op vrijdag 23 februari om 19u30 op de maatschappelijke zetel van de vereniging - Fortsteenweg 111, 2170 Merksem.

Spelende leden hebben enkel stemrecht indien persoonlijk aanwezig.

Een volmacht kan alleen gegeven worden door een werkend lid (adherenten, beheerders) aan een ander stemgerechtigd lid.

Steunende leden en ouders van jeugdleden mogen aanwezig zijn, maar kunnen niet daadwerkelijk deelnemen aan de vergadering.

Agenda:

1.Telling van de aanwezige stemgerechtigde leden.

2.Opening door de voorzitter.

3.Organigram Bestuur

4.Overzicht jeugdbestuur.

5.Sportief overzicht.

6.Overzicht werken.

7.Wat staat er ons te wachten?

8.Pauze

9.Toelichting sponsoring

10.Financieel overzicht 2017.

11.Voordeel lidmaatschap

12.Herkiezing en verkiezing kandidaten bestuur. (+stemmen)

13.Pauze

14.Twizzit

15.Verdienstelijk lid 2017

16.Viering leden.

17.Toelichting afbraakparty

18.Vraagronde.

19.Slotwoord door de voorzitter.

Interpellaties voor de vergadering dient men schriftelijk, degelijk gemotiveerd per post of mail, in te dienen.

Kandidaten voor de beheerraad dienen hun kandidatuur schriftelijk per post of per mail te bezorgen.

Dit alles wordt verwacht tegen uiterlijk maandag 19 februari 2018 op het secretariaat aan Ingrid Roosenboom, Zilvermeeuwstraat 59 te 2170 Merksem of per mail aan ingrid.roosenboom@kwik-korfbal.be.

Graag uw aan- of afwezigheid bevestigen via mail naar ingrid.roosenboom@kwik-korfbal.be ten laatste op vrijdag 9 februari 2018.

Indien u adherent bent en niet aanwezig kan zijn op de jaarlijks algemene vergadering, vragen wij u de volmacht in bijlage in te vullen en door te geven aan een stemgerechtigd lid naar keuze.

Alvast bedankt!

Vanwege de raad van bestuur

Beste Kwikkers,

We wensen u en uw familie alvast het allerbeste voor een sportief en gezond 2018 !

Naar jaarlijkse traditie hebben wij het genoegen al onze aangesloten leden en hun partner uit te nodigen op onze Nieuwjaarsreceptie op vrijdag 5 januari 2018 vanaf 19.30 uur.

Vanaf 22u zijn ook niet leden en sympathisanten van harte welkom!

De receptie gaat naar gewoonte door in ons clubhuis, gelegen naast sporthal Kwik Indoor op de Fortsteenweg 111, 2170 Merksem.

Wij hopen u te verwelkomen om samen met ons een glaasje te heffen op het nieuwe jaar.

Namens het bestuur

Koninklijke Kwik Korfbalclub vzw

In bijlage kan je de lijst van de toogverantwoordelijken terugvinden, wie er op vrijdagavond toog doet en de ganse planning.

Kijk deze zeker eens na, zodat je al in je agenda kan noteren wanneer het aan jou is ;)

Toogplanning zaal

Lijst toogverantwoordelijken

Toogplanning vrijdagavond

Hij komt, hij komt..

Comité Wedstrijdzaken en Scheidsrechters Comité

Clinic schot- en wedstrijdklok

Wie:

Alle clubs uit Top en Promoleague , Hoofdklasse 1, U19 1A, U19 B en U16 1A zijn hierop uitgenodigd. Deze clinic is verplicht voor degene die een nieuwe licentie als schot- en/of wedstrijdklok bedienaar nodig hebben.

Waar?

Bondsgebouw

Wanneer?

Donderdag 9 november 2017

Aanvang: 20.00 u

Prijs: gratis

Inschrijvingen: verplicht via http://korfbal.be/Opleiding

Vanaf heden mogen we met enige trots een nieuwe sponsor van onze vereniging voorstellen:

De naam zal u op onze club en in korfbalmilieu's al wel een keer hebben horen vallen. Niet vreemd als je weet dat de bezieler achter StrongerMe een Kwik verleden heeft nl. Tim Mathis.

Het was echter de visie op een gezonde levenstijl en hun professionele aanpak bij de begeleiding van hun klanten die beide partijen bij elkaar bracht. Zo zijn reeds verschillende leden door Tim begeleidt met overdonderende resultaten tot gevolg.

Voel je zeker niet afgeschrikt door het het begrip personal trainer en/of krachttraining. StrongerMe is er voor iedereen en op alle niveaus!

Zoals hun naam laat uitschijnen is hun doel jou te helpen je de beste en sterkste versie van jezelf te maken!

Wil je meer weten of zou je graag eens contact opnemen met hen voor een verkennend gesprek of wat meer info?

Klik gerust door naar hun website via hun logo op onze homepagina op onze website rechts bovenaan of via onderstaande link:

StrongerMe

Kwik-leden kunnen rekenen op 20% korting bij aankoop van supplementen en/of trainingsbegeleiding.

Wij wensen hen alvast hartelijk welkom in onze vereniging en hopen op een sterke samenwerking!

Latest News
NIEUWE SPONSOR: DE CRAECKER SERVICE!
06/11/2023
NIEUWE SPONSOR: SHOP2RUN EKEREN!
11/10/2023
ADOPTEER EEN STUK VAN ONZE ZAAL(VLOER)!
24/04/2023
NIEUWE SPONSOR: XTR-SHOP
AFSCHEID VAN ONZE VOORZITTER JOERI ISENBORGHS
18/09/2023
FOTO'S
13/09/2022
BELANGRIJKE DOCUMENTEN
12/09/2022
ONZE SPONSORS
09/09/2022

Consilo Verzekeringen - Merksem

Fintro Bank Merksem

Apotheker Van den Dwey

Keurslagerij Buys

Lambrechtshoekenlaan 113
2170 Merksem

Opzoek naar een fitte en gezonde levensstijl?

Voor voedingssupplementen:

(Kwik-leden krijgen 20% korting op voedingssupplement en/of training)

Binnenkort...
Recent News
NIEUWE SPONSOR: DE CRAECKER SERVICE!
06/11/2023
NIEUWE SPONSOR: SHOP2RUN EKEREN!
11/10/2023
ADOPTEER EEN STUK VAN ONZE ZAAL(VLOER)!
24/04/2023
NIEUWE SPONSOR: XTR-SHOP