“Wijnen, wijnen, wijnen… !!!

Net zoals vorig jaar organiseren we een wijndegustatie met onze leverancier en tevens sponsor van onze club Wijnen Van Durme op 03/12/21 om 19u.

U kan deze avond proeven van verschillende wijnen die zijn samengesteld door de eigenaars Christine en Willy.

Zij staan u zeer graag te woord om een persoonlijk toelichting te geven bij deze wijnen.

Vervolgens zal door de club ook een kleine versnapering voorzien worden van kaas en brood voor de gezelligheid en om nog wat onderscheid te kunnen maken uit de verschillende wijnen.

Deze degustatie kan perfect dienen om uw wijnen te selecteren en aan te kopen voor de aankomende feestdagen of andere aangelegenheden. Tegelijkertijd zal u hierbij de club extra ondersteunen, want de sponsor staat een deel van zijn omzet af aan Kwik KC!!! Alles wordt gratis voorzien dus vragen we u wel vriendelijk om hier niet van te profiteren om enkel te komen degusteren en te “happen” zonder een bestelling te plaatsen. Indien wel, zullen wij genoodzaakt zijn een kleine bijdrage te vragen van € 3. Ook hier zal alles gebeuren conform de op dat moment geldende Corona-maatregelen opgelegd vanuit de overheid. U moet sowieso een Covid Safe Ticket kunnen voorleggen om u toegang te kunnen verschaffen!

Om een overzicht te krijgen over het aantal aanwezigen en de juiste voorzieningen te kunnen treffen, vragen wij u om op voorhand in te schrijven via volgende link :

Er wordt gevraagd bij bestellingen om rechtstreeks ter plaatse te betalen – cash of bancontact – bij Willy of Christine.

Voor de ophalingen van de wijnen kan u die avond de keuze maken om deze zelf te gaan halen bij Wijnen Van Durme (Ryenlanddreef 30, 2170 Merksem) of bij ons op de club op een welbepaalde datum.

Ik zou zeggen… inschrijven maar! “