Beste supporters,

Vanaf zaterdag mogen supporters terug naar de wedstrijden komen kijken. We zullen ervoor zorgen dat er voldoende plaats is om afstand te houden en dat alles op een veilige manier kan gebeuren.

We doen dan ook een massale oproep om in grote getale onze jeugd en senioren te komen aanmoedigen aankomend weekend. We vragen dit enerzijds om alle spelers een hart onder de riem te steken zodat ze het beste van zichzelf kunnen laten zien, anderzijds omdat we het als club broodnodig hebben dat jullie ook ons een beetje steunen. Daarom zullen er ook broodjes, soep, …  te verkrijgen zijn en zorgen we dat jullie al onze dranken kunnen nuttigen. Noortje zal onze hongerigen wat lekkers voorschotelen vanaf 17u, ons toogpersoneel zal de dorstigen laven.

Mogen we op jullie rekenen? We denken van wel!

We vragen nog steeds om je QR-code te laten scannen achter de toog of aan de inkom, mondmaskers op te houden bij verplaatsing en de nodige voorzichtigheid te bewaren. We raden ook nogmaals aan om bij een bespreking mondmaskers op te houden, de ruimte(vergaderzaal of kleedkamer) goed te verluchten, maar met max. 2 personen tegelijk te douchen, afstand te bewaren en niet langer dan 15min samen te zitten.

Er kwamen nog enkele vragen over quarantaineregels, dewelke wij volgen van de KBKB. Dit wil zeggen dat gevaccineerde personen(max. 5 maanden geleden) bij een besmetting als hoogrisicocontact  7 dagen niet op onze of een andere club mag vertoeven, en de volgende 3 dagen voortdurend met mondmasker. Spelers houden hun mondmasker niet op tijdens training of wedstrijd dus dat betekent dat zij 10 dagen niet mogen korfballen. In het geval van een hoogrisico contact mag je komen korfballen(als laag risico ingeschaald) als je geen symptomen hebt en een negatieve zelftest hebt afgelegd. In de kantine en de kleedkamer dient er wel een mondmasker gedragen te worden, dus thuis douchen is aangeraden.

Met hoopvolle en sportieve groeten,