Steek mee de handen uit de mouwen en onze groene club wordt beloond met de strafste kortingen!

Beste leden en sympathisanten,

Onze club zamelt lege cartridges en kabels in, in samenwerking met Recyca. Zo kunnen we een extra centje bijverdienen voor onze club en onze leden!

Zonder uw hulp staan we echter nergens. Breng daarom samen met familie en vrienden zoveel mogelijk originele lege inkt- en tonercartridges en/of oude kabels naar de club.
Zo verminderen we samen de afvalberg en steunen we het milieu.

Wanneer?
De inzamelweek loopt van zondag 17 april 2022 tot en met zaterdag 21 mei.

Welke cartridges?
- Alle originele toners en tonerflessen zijn welkom, maar geen beschadigde stuks en huismerken.
- Inkjets, zowel de originele versies als de huismerken en bij voorkeur de blokjes-vorm.

Deponeer ze in de daarvoor voorziene witte inzameldozen met groen opschrift aan de inkom van de club. Recyca zorgt ervoor dat heel wat van deze lege cartridges een nieuw leven krijgen.

Welke kabels?
Wij aanvaarden alle soorten kabels zoals stroomkabels, netwerkkabels, snoertjes, audiokabels, scartkabels, voedingskabels, afgeknipte kabels van elektrotoestellen, verlengkabels, …..

Deze kabels mogen gedeponeerd worden in de daarvoor voorziene witte inzameldozen met paars opschrift aan de inkom van de club.

Alvast bedankt voor uw hulp!